mandag 12. oktober 2009

Veninnegaven


Lørdagen før bryllupet vårt var det min tur til å bli utdrikken, morgonen starta med cider og fine kanapeer som min forlover hadde stelt i stand.Turen gjekk til Ålesund der veldig mange gode veninner hadde møtt opp. Med prinsessekrone på hode var spenninga stor for kva dagen skulle bringe, men innerst inne visste eg dei ville vere snille :) Først hadde dei ein stor overraskelse til meg , hos Ingrids glassverksted fekk eg lage mitt eget fat som skulle vere eit minne fra alle veninnene.Det var urtrulig artig å legge ut over farga glassbiter heilt etter eget ønske og fantasi. Det er vel ikkje så vanskelig å sjå kva farge som ligg hjerte nærest :) Når dei skulle brenne mitt fat vart det strømmstans opptil fleire ganger om det var årsaka til hullet i midten er det ingen som eit, så mitt fat er veldig unikt . Eg fekk overrekt fatet i bryllupet så alle gjester fekk beundre det, no står det trygt forvart mitt på spisebordet. Kvar gang eg ser på fatet får det meg til å tenke på kor heldig eg er som har så mange utrulig kjekke og gode veninner , ( dokke er ikkje glemt dokke som ikkje var der heller :). Så tusen takk til dokke alle for en fantastisk dag ,og for en nydelig kjole .!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Min bloggliste

Totalt fra 20.02.10

Besøk i dag

Online