onsdag 27. oktober 2010

Hjertenslyst !!

Jula får vel vente ei lita stund til ,men juleproduksjonen er i full gang.
I dag har eg hatt fridag og det har vore skikkelig grisever, da er det fint å ta ein tur på syrommet i kjelleren.
Ut av dagen blei det 12 nye lysposer ,også linfarga denne gangen,så no er lageret fyllt oppigjen.
Veldig koselig at så mange hadde lyst på , 100 kr for ei flott gave er slett ikkje å forakte.



Det har og blitt tid til å lage noen søte små hjerter, ca 12 cm lange.Utrulig søte å henge på gaver eller gi som ei lita gave.

                                                      DEILIG JULEKLEM !!!!!


Denne nydelige buketten stod  på kjøkkenbordet mandag kveld når eg kom heim fra jobb , først mistenkte eg mannen, men da kom det fra prinsessa" Hallo mamma , fra pappa !! ".
Hum , ikkje sikkert ho huska sist han kom med blomster, da måtte papiret av for å finne ut av mysteriet.Og buketter kom fra min supersøte veninne Oddny , som ein forsinka bursdagsgave og takk for hjelpen.

Ej blei SÅÅÅÅÅ GLAD !!!!




Så uventa og så utrulig flott!!!
No gjeng ej berre rundt å beundrer den, må ha lys på bordet heile tida .


No er det jakttid for husbonden, det får vel bli litt sytid på mej da. Har sååå utrulig mange idear som vil ut, så følg med, dette er kreative tider :)
Takk for alle koselige komentarer !! Snart 10000 besøkende på bloggen da blir det GIVE AWAY !!

    Klem og god kveld  fra   

6 kommentarer:

  1. Jeg ser du har stått på idag! Kjempeflink er du! :) Stå på vidare å la kreativiteten vokse... :) Søte små hjerter!

    Klem fra May!

    SvarSlett
  2. Hei hei
    Kjempe søte hjerter du har laget. Koselige venninne gaver.
    Nyt kvelden
    Klem TOve

    SvarSlett
  3. Nydelige hjerter du har laget, du er skikelig produktiv. Jeg har store planer om å komme igang med sying av julegaver, men har enda ikke fått ånden over meg. Flotte blomster du har fått - så koselig!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  4. Så kjekt å komme hjem til en sånn overraskelse:-)

    Og så mye fint du lager! Nydelige lysposer og hjerter! Har prøvd å legge meg til som følger uten å lykkes, får prøve igjen siden:-)

    Klem

    SvarSlett
  5. Så søte. Glad e er venninna di hihi hint hint;)
    Skal e legge ut noko eller????
    SNART helt! JIPPI!

    Klem

    SvarSlett
  6. helg meinte e;)

    Du fekk sendt det hjertet sant?

    SvarSlett

Min bloggliste

Totalt fra 20.02.10

Besøk i dag

Online