lørdag 5. februar 2011

Bamse fest !!

Hei alle saman, no har det jammen gått ei veke uten at eg har vore innom her.
Denne veka har vore sterkt prega av eit fall på isen  mandagmorgon, hjernerystelse og forslått rygg og nakke  har ført til ein forrykende hodepine.Så dagane har stort sett blitt fyldt med sofasliting, føler meg bedre no men ikkje heilt bra enda. Men men i morgon er det søndag og eg skal gjere ingenting !!!

Lillebror i huset blei temmelig arg på mammaen sin når ho hadde herpa rommet han og arangert rosa bamse selskap !!.
Noen deilige iser blei laga i går kveld når alle tv var okupert til meiningslause program som ej ikkje gadd og bruke energi på å sjå.
Stakkars symaskina har fått kvilt seg sidan i fjor , ho blei kjempeglad!!

Sjå kor koselig dei har det !!

Deilige  heimelaga muffins og nydelig jordbær is !!

Ein skulle nesten tru det var sommer !!
Trur ho gleder seg den herlige  lille prinsessa som snart skal få desse deilige isane.
Håper eg får smake da !!

Det var nesten så eg fekk lyst å ta en kaffi ilag med desse koselige vennene , skal tru kva dei pratar om på bamse språket .Sikkert om den gale kjerringa som tar bilde av dei ;)

Ønsker alle ei flott helg !!

Stor Bamseklem Fra

                                                                    

6 kommentarer:

  1. Ohh, for et herlig bamseselskap ! ♥ Virkelig flink er du som har sydd både is og muffins, nyyydelig alt sammen ! ♥

    Ønsker deg en strålende helg videre. :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  2. haha..så morsomt innlegg! ja, bortsett frå knall og fall då;) bra det går bedre med deg!
    e so fort gjordt,he vør nedpå sjøl,men e va heldig i landinga;)berre en blåkul på hofta...
    dissa isane va kjempe søte da!!!
    e tippa bamsane snakka om kor heldig dei va so fekk litt oppmerksomheit;) det hadde dei vertfall gjordt her i hus,for dei e stort sett aleine på vårt loft;)
    God helg;)
    klem

    SvarSlett
  3. sååå koooselig bamseselskap;)
    Herlig ♥ De muffinsene og isene er så fine, syns jeg ikke har småbarn lenger... da de var små kunne jeg ikke sy, hihi...
    Men kasnkje min lille niese ville likt slike, hmmm... jeg får kanskje prøve meg litt da;)

    Ha en herlig kvled!

    Bamseklem tilbake ♥

    SvarSlett
  4. God morgen:)

    Nei huska faktisk ikke dei koppane, men kan vel tenke meg litt stilen. Du får følge med neste gang du er på besøk om du ser snurten av dei. Det som er det beste med ting fra den tida er jo at det ofte er så godt bevart, mormor f.eks kaster jo aldri en ting (nokke som selvfølgelig resulterer i at huset er stappa fult fra kjeller til loft). Men det gjør også at man kan gå på spennende skattejakt der med jevne mellomrom.

    Så fine ting du har sydd! Er det Madelen som skal få dei? Heldige tantabarnet ditt altså, som får så fine leiker. Har pønska på å hekle matvarer til leikekjøkkenet til jentene mine, men kommer liksom aldri heilt dit. Det har med å bli et nytt strikkeplagg istedenfor.

    SvarSlett
  5. Huff, for en uke du har hatt, dette kan ikke ha vært godt!!! - ikke til å spøke med å falle på isen... og jeg håper du har det bare bra. Nydelige is og muffins du lager - kjempesøte ღ Ønsker deg en fortsatt fin søndag, klem fra Mette

    SvarSlett
  6. Så koselig innlegg du har laget. Søte de bamsene må jeg si.

    Uff fall på is kan være skummelt, håper det går bedre med deg nå.

    Veldig koselig at du ville bli med på min PIF. Sender du meg adressen din på fiolkransen@hotmail.com vanker det gave i posten innen 365 dager hihi:)

    Ønsker deg en flott dag!
    Klem fra Thea

    SvarSlett

Min bloggliste

Totalt fra 20.02.10

Besøk i dag

Online