onsdag 23. mars 2011

Lengsel og gleder !!

Lengselen mot vår er veldig stor om dagen ,ute bles det heilt forferdelig . Det regner i strie strømmer , men litt positivt er det no når snøen renn av markane.

Litt deilig pastell blanding på benken , gjer noko med deg.
Du blir glad av å drømme om sommer og kaffi på terassen.


Ei lita samling ustrøkne koppehanduker ;)

Dei deiligaste små pillarane du kan drømme om, men bare se ikke spise :)

I dag var eg så heldig å få meg 6 slike nydelig rosa puter til nyterassen med Svigerfar.
Kan nesten ikkje vente med å ta dei i bruk, planen er å bygge langbord og ein langbenk på terassen når våren kjem. Gleder meg så sommerfuglane flyg i magen  !!
Tenk å sitte der og steike seg i solveggen med ein deilig kaffikopp og rosa is.

Men men vi får no bare vente på denne våren, den kjem eigang! Inn til videre må vi glede oss over alt det gode som fyller dagane våre. Som gode veninner med og utan søte ranunkler :)
Som snille barn med mange artige komentarer , gode snille mammaen min som gjer morgonane med tidligvakt lettvindte.
Og mange mange andre store og små gleder som gjev  varme i kvardagen.

Ha ein strålande flott onsdag kveld !!

Skulle veldig gjerne vore på Zumba no , men når mannen jobber og ferjene går berre no og da så får vi ta det igjen ein anna dag :)

KLem MILLA


6 kommentarer:

  1. Så herlege bilder! VÅR! Det har heldigvis slutta å blåse, men varsla er ikkje akkurat gode... Du får drøyme vidare!

    God klem,
    Elin :)

    SvarSlett
  2. Hei vennen. Skjønner at e skulle vært på besøk hos dokke snart ja!!!! Det må vi no få til, spesielt om våren er like rundt hjørnet, sitte på dei fine nye putene og drikke kaffe av dei supersøte koppane ute på terrassen.

    Klem!!

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder : )
    Gleder meg til å sitte på terrassen din i sola ; )

    Aina

    SvarSlett
  4. Så herlige farger på håndkler og skåler hos deg ♥ Er såå deilig med litt pasteller, trenger det nå;)

    Du den Tilda-kjolen har jeg gitt opp jeg altså, er et eller annet sted i prossessen min logiske sans kobler ut, og jeg blir så irritert jeg da, haha!

    Gleder meg til og se den flotte terassen din etterhvert;)

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Så flotte bilder du har, skjønne farger som er satt sammen. Legger meg til som følger jeg :)

    SvarSlett
  6. Så nydelig blogg, herlige bilder! legger meg til som følger, og gleder meg til å se mer:)
    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett

Min bloggliste

Totalt fra 20.02.10

Besøk i dag

Online