onsdag 7. april 2010

Onsdag og fri dag !

I dag har eg bare kosa meg, vasket bilen etter en lang og skitten vinter, Elias komenterte når han blei henta i barnehagen " ka har du gjordt med bilen mamma ?".Etter litt kjapp hus rydding satte eg meg ved kjøkkenbordet og laga 24 fyrstikkesker, hadde eg hatt fleire tilgjengelig så hadde det blitt enda fleire :)Synest no sjølv dei blei søte da ! Må berre vise at eg har prøvd meg på litt blått på stova, noen som synest det passa ? Ellers har eg og blomster Hilde vore på trimtur, en koselig skogstur , trur vi må ta med kamera neste gang .   Takk til alle dokke som har komentert på bloggen min i det sist ,utrolig koselig og takk til dokke som eg veit er innom kvar dag og kikker , det er lov å legge igjen komentar veit dokke :) Men eg er no like blid uansett , ha en fin onsdagkveld.  Og husk å melde dokke på Give Away hos  WITH LOVE  !!!!!                                                                                                   

4 kommentarer:

  1. Hei ♥

    Ååååå ja det var kjempelekkert med blått!!!! Nydelig herlig litt duse blåfarge ♥

    Så flink du er å lage fyrstikkesker da ♥ Dem var kjempeflotte med herlige vintage motiv ♥

    Koselig med en skogstur da ♥ Herlig å lese att du nyter fridagen din ♥

    Klem fra mej ♥

    SvarSlett
  2. Hihihi, "hva har du gjort med bilen":-)) Så herlig kommentar:-))

    Blått er herlig!!:)) Vakkert var det. Blå er favorittfargen.. (litt etter hvitt da, hi hi).

    Nydelige fyrstikkesker du har laget:-)) Så flink du er!

    Ønsker deg en fortsatt fin dag!
    God klem fra Tonje

    SvarSlett
  3. SÅÅÅÅÅÅÅÅ flink du var da!!! Kjempefine:)
    Fine bilder også snuppis.

    Klem

    SvarSlett
  4. Så flink du e da!...... Kjempe kreativ, fyrstikkeskene vå kjempe søte. Å kjempe kjekt me en søt liten overraskelse som låg i framsete på bilen når ej sku kjøre fra bhg i dag. Du e no mej ei søt ei ja..........

    SvarSlett

Min bloggliste

Totalt fra 20.02.10

Besøk i dag

Online