lørdag 9. oktober 2010

spa !!

Hei !! Tusen takk for alle kjekke komentarer på veskene mine :) Faktisk så mange som likte dei at no har eg 6 stk på bestilling og fleire som ønsker til jul ;) viss det er fleire som vil ha så koster dei 200.





Denne helga er vi i Geiranger på familiehelg, union hotell er bare heilt fantastisk med spa og bading. Ungane har knapt vore tørr for heile helga, no sit dei berre å tripper på meir bading. Skal vise litt meir bilder når eg kommer heim, no blir det bobblebad ute og viltaften i kveld. Bare heilt super helg !!!

4 kommentarer:

  1. Ojoj, det hørtes knall deilig ut!
    Kos dere masse ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Guri kor deeeilig!!!
    koslig i Geiranger;)
    godt å lade batteria på hotell,
    det bruka e å leve leeenge på;)
    ha en fin søndagskveld;)
    klem Vera

    SvarSlett
  3. Det er meg lenge siden jeg har tittet innom bloggen din nå :( så kjendte det var på tide å titte gjennom ;) Veskene diner er jo bare rålekkre ;) håper du har hatt en flott helg. ha en fin uke videre :) titter snart innom deg igjen :D

    SvarSlett

Min bloggliste

Totalt fra 20.02.10

Besøk i dag

Online