mandag 28. mars 2011

Arven

Denne flotte vasen kjøpte mor mi på loppemarked i sommer.
Blei berre litt misunnelig ;)
Etter eit halvt års sikling blei den endelig min :)
Må vel rekne den som ARV  :)
Så her etter går den for navnet " DEN STORE ARVEN "


Nedtellinga har starta ein dag til fri ;) Og da skal eg på jentekosetur !!!
Gledar meg stort !!!

Koselig med hjertebestilling :) 
I dag har det blitt sydd to linfarga , og dei blei " nudelig " !
Kjem bilde seinare ;)
Ha ein flott kveld !! 

Klem 

7 kommentarer:

  1. Så mye fint hos deg! Jeg falt helt for kurvstolen du viser litt lengre ned her. Skjønn! -Husfruas Memoarer-

    SvarSlett
  2. For ein flott arv! Og lekker som tulipanvase! Kos deg på jentetur!

    Klem E

    SvarSlett
  3. Ein virkeleg flott vase-arv!Heldig med den♥
    Du er berre så god på sying..
    Å bilda frå uteliv..Ah!♥Me like:)

    Takk for slike fine ord frå deg:)

    Nyyyyyyt spa dagen♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  4. Åhhh den er superfin. Så heldig du har vært med arven :-). Kos deg på jentetur.

    SvarSlett
  5. Den var da lekker, du er da helig som har arvet ;) hihi
    Delta på Give Awayen min om du vil

    SvarSlett
  6. Kom akkurat over bloggen din. så flott blogg du har:) Jeg legger meg til som følger hos deg jeg:)

    Ønsker deg en flott tirsdag:)

    W

    SvarSlett
  7. Den var lekker ♥ Kjenner til slik arv ja, hihi... Hender eg ser ting hos mamma som jeg ønsker meg jeg og;)) Et par ting har jeg lånt, f.eks noen fine kakefat, og de blir her;))

    Kjempefint hjerte du har sydd, stilig når de er så store ♥ Og hyggelig med bestillinger...;)

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett

Min bloggliste

Totalt fra 20.02.10

Besøk i dag

Online