søndag 28. august 2011

Etter ein lang sommer

Hei igjen !!!
Lenge sidan sist no , hadde ein plan om masse terasse blogging i sommer men sommeren kom aldri .
Sommerblomstrane står fortsatt i vinduskarmen , dei stakkarane som slapp ut drukna.
I dag er det øsepøse regnver, og med det kom blogglysta tilbake .
Tida er inne for å dille rundt i heimen igjen , i sommer har alt stått på stedet hvil.
Men no siste dagane har eg kjendt på at lysta til å gjere noko anna enn nødvendig husarbeid komme snikande.


Denne veka blei eg eit år eldre , og mine super søte veninner overdryste meg med gaver . Blei heilt overvelda og alle tinga har no funne sin plass i heimen, som denne lekre kassa med orkide og flaske .
Sååå  fint , dokke e så alt for snill !!!



Ellers er det ikkje så mykje nytt , har blitt ein del hekkling i sommer , skal vise dokke prosjekta ein anna dag . 
Jo litt nytt er det , store pia har begynt på ungdomsskule , ho stor trivest der.

Ønsker alle ei koselig søndag !!

KLem fra

6 kommentarer:

  1. Takk for en hyggelig kveld og masse gode kaker!! :)

    Klem May

    SvarSlett
  2. Så fine ting du fikk :)
    - og gratulerer med overstått. ;)
    Ønsker deg en fin søndag videre.

    SvarSlett
  3. kjekkt å sjå innlegg frå de igjen!
    Gratuler med overstått;)
    Flotte gåve du fekk da;)
    Sommern blei likso ikkje heilt det store her heller...nitrist rundt huset mitt=/
    men men det e no litt godt med stearinlys og innekos oxo;)
    ønska deg ei inspirerande veke;)
    Klem Vera

    SvarSlett
  4. Kjekt du er tilbake Camilla : )
    Bursdagspakke kommer senere ; )
    Aina

    SvarSlett
  5. Hei Camilla!!
    Har ikkje vore inn på bloggen din før, men her var mykje kjekt og spennande.Du er kjempeflink og kreativ. Stor klem frå tante Kari.

    SvarSlett
  6. Very nice blog and pretty pictures. :)

    SvarSlett

Min bloggliste

Totalt fra 20.02.10

Besøk i dag

Online