mandag 23. januar 2012

Do not disturb !!!

Først av alt må ej takke for fantastisk respons på mitt siste innlegg ,dette gleda mykje !!!!
Formen er mykje bedre , i morgon skal eg prøve på jobb igjen , gleder meg veldig !!!Litt spendt er eg på korleis handa fungerer på jobb, eit eller anna er ikkje bra inne i den.
I helga har vi endelig fått tillatelse til å lage nokon hull i veggen ;)
Eit speil har blitt hengt opp!!!
Så no kan vi endelig begynne å lage ungdomsrom.
Mange jåle effekter her .Mykje arbeid gjenstår på rommet ,eit klestativ av hesjestaur er under produksjon og sengegavel skal snekkrast men vi treng litt hjelp og der stopper det opp.
Balett jenta vår !!
Litt av kvart fra mammas beholdning av pønt har funnet vegen opp på loftet.

Ønsker alle ei strålande veke !!
Klem

4 kommentarer:

  1. Hei søta!
    Kan tenke meg det er stas med ungdomsrom!
    Vi skal ta opp litt meir i lån no slik at vi får pussa opp, så masse planlegging på gang. Kom gjerne med innspel!
    Eg og Aksel skal til Stranda på fredag, så då kan vi kanskje kome innom på vegen? Hadde vore koseleg!
    Skal hente Aksel no, altfor lenge å ikkje ha sett han sidan fredag morgon til no:(
    Og mannen reiste til Brasil, liksom!

    Klemma!

    SvarSlett
  2. NYDELEGE bilder!!!
    Takk for slik koseleg helsing frå deg ♥
    Ynskjer deg ei god ny veke :)
    Klem frå AStrid

    SvarSlett
  3. Tjohei!
    Snusa meg innom en (ny) blogg!
    Den var fin :-)

    Ønsker deg ein fin kveld :-)

    SvarSlett
  4. Hei :)
    Håper du får en fin påske ♥
    Siste sjanse for å vinne BoligDrøm abonnement hos meg i dag ;)
    Og påskegave fra Solstrand Interiør trekkes på onsdag ;)
    Klem Anette

    SvarSlett

Min bloggliste

Totalt fra 20.02.10

Besøk i dag

Online