onsdag 21. april 2010

Bryllupsreise til Dubai !

I november var vi på ei fantastisk bryllupsreise til Dubai, kvifor vi reise dit ?Nei, det var egentlig ganske tilfeldig men sidan det plutselig hadde kommet direkte fly fra Oslo og prisane var overkommelige fant vi ut at det måtte vere ein plass for oss. Når du reiser på bryllupsreise er det no greit at det er ein litt spesiell plass som ein ikkje reiser kvart år, og ein plass der ein slepp å møte kjendt folk over alt :) Berre ha tid til kvarandre og nyte hvetebrødsdagane. Vi bodde på Atlantic Palm hotell, ytterst på palmen som dei har bygget ut i sjøen.Det som møtte oss den kvelden vi kom dit var noko eg trur vil sitte på netthinna veldig lenge. Når taxien parkerte kom kom det ein kar og henta bagasjen vår, inne på hotellet var synet av den store glass skulpturen det første du såg, den var berre heilt fantastisk. Heile hotellet var gedigent og så vakkert utsmykka at du følte det var på film, Ute ved basenget var det vaskere på toaletta som vaska mellom kvar gjest som var innom. Det var gullende rein over alt, og små iniske menn sprang rund ved basengkanten og tilbydde alt fra solbrillepuss, kald pils, kalde vaskekluter levert med pinsett til å kjøle seg med :) Alt ein kunne tenke seg, frokost bufeen var så diger at eit norsk julebord vart ein bagatell i forhold. Der var varm mat fra alle verdensdeler, frukt, winerbrød, smågodt :) ( du las rett :)  , ein meter høg sjokolade fontene +++++   . trur vi skal vere glad vi var åleine for barna hadde nok ikkje spist sunt i det heile om dei var der. I alt hadde vi 17 resturanter å velge i når det blei middagstid, så vi lidde ikkje akkurat noen nød. Det var rett og slett ei fantastisk bryllupsreise !♥♥♥