mandag 17. mai 2010

17 mai

Da er dagen nesten over og vi har kosa oss i lette regnbyger. Dagen starta med kirke, tog,og enda opp på ungdomshuset der vi spiste pølser og is. Amalie var ivrig med på leikane, her dirigerer ho høgre eller venstre mellom kjeglene, ikkje heilt lett :) Elias har sprunge 60 m  og spist masse is og marsipankake.
Seinare på dagen kom foreldra mine og lille søstra mi som er russ på middagsbesøk til oss,veldig koselig.
Det har vore ein litt rar 17 mai , for midt opp i all gleda døde oldefaren min,barnas tippoldefar på 103 år. Det var eit venta dødsfall men likavel litt rart å tenke på at gamlefar ikkje lenger er blandt oss. Men når du har levd eit 103 år langt liv kan du ha lov til å gå bort medan flagga heng til topps.
Håper alle har hatt ein strålande dag, no er iallfall eg klar for køya :)  KLEM

2 kommentarer:

  1. Hei! Du får tenke som so, at det var ein flottt dag å reise frå verda på! Moromora mi hadde bursdag på denne dagen, og eg tenkjer litt ekstra på henne, og gamle minner. 103 år er ein voldsom alder! Men at noko blir borte er sårt og vondt for den som mister dei uansett.
    Høyres ut som dagen har vore fin hos dokke likevel. Her har også regna på ettermiddagen. No håpar eg at vèrvarsla stemmer, og at vi får sol!

    Ha ein fin fin tysdag!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  2. For en fin måte å si det på Camilla, at han fortjente at flagga hang til topps den dagen han døde. Uansett alder og et langt liv er det trist når noen forlater oss. Sender dere mange tanker og en god klem.

    Ser ut som om dere har hatt en fin dag begivenhetene tatt i betraktning.

    SvarSlett

Min bloggliste

Totalt fra 20.02.10

Besøk i dag

Online