tirsdag 4. mai 2010

GUTTE BURSDAG !!

I dag har vi som tidligere nevnt feira 6 års dag her i huset og siden Elias elsker gul måtte vi ta det som tema. Lurte lenge på korleis vi skulle pynte , men i dag tidlig blei problemet løst da Besta kom med gave. Med Besta og Besten fekk han ein kjempe tøff  robot . Vi laga ein heil haug med gule , blå , grønne muffins, tror det blei spist 6 stk. Men feiringa var veldig vellykka og lego beholdninga har økt betraktlig :) Ha ein fin kveld alle saman !!! Natta klem fra

3 kommentarer:

  1. Så stilig tillaga! Du er flink altså!

    Håper dagen var vellykka:)
    Ha ein fin kveld, e held på å sovne.

    Klemma!!!

    SvarSlett
  2. Gult er kult - utrolig stilig! God natt og sov godt, det har du fortjent etter en sånn dag :o)
    PS: jeg har en liten hilsen til deg inne på bloggen min.

    SvarSlett
  3. For et stilig bursdagsbord,mitt i bilnken for bursdagsbarnet kan jeg tenke meg :) ha en fin kveld

    SvarSlett

Min bloggliste

Totalt fra 20.02.10

Besøk i dag

Online