mandag 10. mai 2010

Akkurat meg !!!

Her om dagen var eg innom Kappahl som hadde salg på alle smykker, dette smykke var egentlig tiltenkt ei gave men etter å ha prøvd det på har eg ikkje hjerte til å gi det fra meg .  fantastisk søtt og sommerlig ♥♥♥  Typisk Camilla vil nok dei som kjenner meg seie !!!Og sommerlig treng vi , i dag igjen har markane her vore kvite og gradestokken har igjen krype ned til 0. Huff huff , er det ikkje mai ???? Kansje vi får feire kvit 17 mai ? Da er det kjekt å ha slike vakre ting å drømme seg bort sammen med .......... Eller har lille bror i huset hatt omgangsyke med feber sidan i natt, så kle vasken her er ganske stor ;) Det som passa litt dårlig i dag var vel det at vassverket kobla vekk vatnet heile dagen pga vedlikehold , akkurat i dag som ej virkelig trengde vatn . Ja ja , greit at der var vann i kranen i fjøsen, så mellom annenhver toalettrunde har mor måttet bere 10 liter bøtter fra fjøset. Veldig glad eg ikkje levde for 100 år sidan !!!!No er bror bedre og vi krysser det som er å krysse for at resten av huset slepp å prøve ;) Ha ein fin kveld alle saman :) Klem ♥

6 kommentarer:

  1. Hihi samme smykke som meg:) Tok bilder av det sammen med lille bambi. Kanskje ikkje heilt meg sånn til daglig, men syns det var nyyyyyydelig. Har det til pynt foreløpig.

    Stakar Elias og stakar deg uten vatn.
    God bedring!

    Nattinatt, snuppa mi!

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  2. Eeelsker perler! Disse var flotte! :)

    God bedring til lille bror!
    Nattaklem

    SvarSlett
  3. Vakkert smykke♥ fint å ha til pynt oxo♥

    Stakars liten venn som he vore dårlig...!!! Håpe han føle sej mykje bedre no☺☺☺

    Nattinatt...♥

    SvarSlett
  4. Det va et nydlig smykke,akkurat like lekkert som
    alt anna du vise oss;)
    Det e en grunn til at verda he komt litt lenger i dag enn for 100 år sida...
    e he heldigvis hatt vatn,sida e ikkje he fjøs;)
    lisjefrøkena mi he hatt sykjå i 3 daga...
    Go bedring til guten din!!!
    klem

    SvarSlett
  5. Å hærlighet for noen fantastisk flotte smykker. for et kupp må jeg si :)

    SvarSlett
  6. Uffa meg då! Spysjuka utan vatn?! Det var nok ikkje noko særleg... Men, håper dokke andre går fri. Det går visst her også. Nydeleg smykke du viser. Eg har nokre eg også som eg er HEILT avhengig av! Takk for gode ord om Jonathan! Han er ein kjernekar!

    Ha ein fin kveld!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett

Min bloggliste

Totalt fra 20.02.10

Besøk i dag

Online