tirsdag 28. september 2010

Mitt litt lilla !!

Hei og tusen takk for alle komentarane etter innlegget mitt i går. Like forelska i kveld når det står der å spegler seg i levende lys. Lilla betyr høst , men same kor eg snur og vender på det blir eg ikkje heilt LILLA.
No har eg blitt enig med meg sjølv at eg ikkje treng å vere lik alle andre, så eg er berre LITT LILLA :)
Strikka dette ullhjertet og fant noen lys som egentlig skulle vere til advendt i fjor.Så dette får duge !!

Vindfanget vårt !




Heimestrikka hjerte. og nydelige bjørkekuler som eg har fått av Mester Grønn Dronninga ;)
No treng eg berre nokon timer på køya så er eg meir enn klar for fridag !!
Klem

5 kommentarer:

  1. kor fine det va lilla hjertet ditt ;)
    eg lika godt lilla, men berre i små mengder ;)

    eg kosa meg hjemme aleine -- Asbjørn på jakt og sivert borte vekk ;)

    eg skal jobbe onsdag, torsdag og fredag , og håper på noen fridager i helga og ut på tur med kamera i fin været ;)

    smil fra monika

    SvarSlett
  2. Herlig! Litt lilla er flott.. Jeg er nok mer enn litt lilla, det er liksom høstfargen min det.. Hadde innlegg om det igår og kjører lilla hver høst. Synes det er kos, men er samtidig veldig fornøyd når det nærmer seg jul og det lilla buttes ut med sølv og hvitt :)

    Nydelig bord under her også -deilig å være forelska :o)

    Klemmer fra Tove

    SvarSlett
  3. Nei, alle trenger ikke fylle stuene med lilla:) Jeg syns lilla er en fin farge, men jeg har ikke mye av den her hjemme...Litt lilla lyng er koselig:)
    Hjertet du har strikket var så flott, så flink du er, og de bjørkballene var nydelig høstpynt ♥

    Ha en kos Onsdag!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. heia.dronning og dronning..hehe:) ej heller e ikke lilla,men det er vel slik med oss som er mer glad i rosa:) lilla er greit i små mengder,må være ærlig å si at huset ditt gler bedre rosa enn lilla. men godt å prøve noe nytt!!! vi snakkes. klem nina:)

    SvarSlett
  5. Er så glad i denne fine bloggen din, så mye inspirasjon og hente!! Du har et nydelig hjem :) Skulle virkelig gjerne ha strikket meg noen lignende pyntehjerter selv, kan jeg spørre om det finnes en oppskrift noe sted? :) Ønsker deg en fortsatt fin oktober-tirsdag!
    Klem Hilde

    SvarSlett

Min bloggliste

Totalt fra 20.02.10

Besøk i dag

Online