fredag 10. september 2010

No er det endelig ....

10 september er ein merkedag, for alle som driv jakt.For meg betyr det 3 mnd som gressenke i helgane, og kjøtt som kjem til dei mest upassende tider deisende inn på min kjøkkenbenk.

Det er vel igrunn litt sannheit i det Vassendgutane syng" No er det endelig hjortejakt,Kjerringane site heime dei har ikkje noke dei skulle ha sagt "

Så vi må nok heller satse på å nyte tida med innekos og pynting , ka er vel da meir koselig enn desse nydelige HJORTANE som eg fekk av min gode veninne Nina til bursdag ;) Tusen takk gleder meg til å bruke alle 8 til ein god vilt mddag. Selges hos Mestergrønn, også dei små hoda eg hadde i lyngen.

 
Denne søte korga finn dokke hos Stranda blomster ;)
Ønsker alle ei flott jakt !!
Eller ei flott tid heime med levende lys !!

10 kommentarer:

  1. ..jeg er lakseenke i helga ;) siste fisketuren iår..10 mnd til neste sesong begynner ;))

    kos deg i helga!!
    klem Anne♥

    SvarSlett
  2. Åh den korga med blomster var kjempekoselig! E må ta me ein tur til Stranda snart. Var det hjertet, kan du sende det hvis e sende de adr?? Så sende e lua.

    Klem!

    SvarSlett
  3. Hei♥

    Såååå koselege og fine bilder!
    Herleg god steming i heimen din♥

    Eg har vore åleine denne veka og det er ei fryd å ha mannen heime att i helga:)

    Å JA!Her er dt bomba 12 års jente rom!

    Takk for gode ord♥

    Nyt helga:)

    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett
  4. hmmmm.......... da er vi 2 ;)

    og det kjøttet kommer deisande ned --- stykkevis og lite delt ;/

    men mat blir det av det ;)

    Kjempe fine korg --- lika

    smil fra monika -- som også skal jobbe dobble vakter heile helga
    fjøs - union - fjøs

    SvarSlett
  5. Så nydelig og høstpyntet hos deg!

    Du får kose deg som gressenke, håndarbeid, TV, blader og kos :)

    Ha ei flott helg!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  6. Herlige, høstlige bilder ♥ Og kjempe stilige elghoder:)
    Heldige du som får deilig elgkjøtt og fylle fryseren med, det er jo kjempe godt!
    Og tre helger hjemme alene kan jo være litt deilig og, innimellom:)

    Ha en herlig helg!

    Klem line

    SvarSlett
  7. Hei Milla
    Så herlige bilder du viser og så flotte serviettringer, kjempetøffe!!! Skikkelig lun og fin høststemning her hos deg... Koselig å være litt alene også, og så kjekt å fylle opp fryseren med elgkjøtt da! Ønsker deg en fortsatt fin helg, klem fra Mette

    SvarSlett
  8. Heisann:)
    tok meg en liten tur inn og besøkte deg når jeg satt her og surfte,og fant ut at du har en kjempekoslig blogg.Ikke bor du så lant unna heller:)
    De bildene dine fra Vardevatnet var fantastiske - er vi ikke heldige som bor slik til???
    Synd det ble som så som med været i dag....men som du selv skriver...vi får kose oss inne!!!
    Riktig God Helg fra Langevågen,Tove :)

    SvarSlett
  9. Hehe, her begynte det med bukkejakta 10.august ;)
    Flotte bilder du viser!

    Men jeg syntes det er litt herlig også å ha huset for meg selv ;) Når det bare ikke blir for lenge om gangen ;)

    Ha en fin dag og god helg!
    Klem

    SvarSlett
  10. Ja, da er jeg inne og titter. Koselig og fint har du det.

    Hilsen Wenke S

    SvarSlett

Min bloggliste

Totalt fra 20.02.10

Besøk i dag

Online