tirsdag 7. september 2010

Pus blei redd ;)

I dag har det vore nok ein fantastisk dag.
Etter jobb har vi grilla og kosa oss, arbeidsmauren min har støypt nok eit trinn på kjellertrappa.
imens satt ej og kosa mej og bandt ein lyng krans, hengte den fint på døra til smia.


På veien til kameraet vart det fleire erend, og vips var sola gått ned og før barna var i seng og mor kunne leike fotograf var det bare pus som var ute. Har enda ikkje lært meg å stille kameraet skikkelig til kveldsbilder av lys ute, lærere vel ein dag ;)
Så koselig med høst og lyng !!

Dette ser litt skummelt ut ......
Best å følge med ......
Tar jo nesten fyr på bilde .....
Må jammen passe halen min ... Hilsen PUSUR

Stor klem fra MILLA og tusen hjertlig takk for alle søte komentarer fra dokke herlige bloggdamer, har ikkje vore så flink å komentere men vi har for tida ekstremt dårlig nett så lysta er der men nettet er ute :(

4 kommentarer:

  1. For en nydelig krans og søt pus! Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg. Vi gler oss masse til alt arbeidet e overstått og vi får flytte. Kjempe fin mur dokke har laga også, gler mej til å sjå fortsettelsen. Ha ei super veke! Klem

    SvarSlett
  2. Så koselige bilder, Milla! Stakar Pusur hihi.
    Fint du sendte hjerta. Fått to prisebestillinger, skal liksom sy dei no i kveld..

    Kanskje vi snakkast i morga da?

    Klem

    SvarSlett
  3. Fine bilder! Eg slit også med dårleg lysforhald på kveldane... Bra at pusen ikkje tok fyr!

    Klem E :)

    SvarSlett
  4. Vanvittig vakre og stemningsfulle bilder!

    Nyt morgendagen :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett

Min bloggliste

Totalt fra 20.02.10

Besøk i dag

Online