torsdag 4. februar 2010

Kansje kommer kongen ?


Trur ikkje konger er så glad i rosa så det passer best med prinsesser her i huset.I dag har det nye serviset som vi fekk til bryllupet for aller første gang fått kjenne følelsen av å ha duk under seg. Gleder meg utrulig til vi skal arangere venne middag en kveld og dekke på med levende blomster og virkelig kose oss . Det må nok vere heilsteikt hjortebiff med god rødvin på menyen,og en spennande dessert med kaffi og heimelaga morellebær likør til ,nam  nam.Hjerta som heng på serviettane har eg sydd sjølv, trur dei må vere utrulig fin til dåp eller konfirmasjon med bilde av hovudpersonen på. Tar i mot bestilling :) No skal eg sette meg hos mors gamle symaskin å jobbe litt så skal dokke få sjå resultata etterpå.

1 kommentar:

Min bloggliste

Totalt fra 20.02.10

Besøk i dag

Online