torsdag 4. februar 2010

Kreativitetens blomstringstid

Denne vinteren har symaskina virkelig fått jobba, det har vel tilsammen blitt 70 store og 20 små hjerter + noen englevinger og puter. Skikkelig gøy når en først kjem igang, dei motiva som blei laga i dag har eg ikkje prøvd før og dei blei så fine at eg trur eg må beholde alle sjølv eller iallefall nesten.Min kjære mann held på å få infarkt av alle hjerta så dei må nok fordeles over heile huset :) Har heldigvis solgt ein god del, no gleder eg meg berre til pakken som eg og Marianne har bestilt fra stoff og stil , der er selfølgelig litt rosa :) Tar i mot bestilling på hjerter, dei er også i salg på butikken til min gode veninne Hilde ( stranda blomster ), ta turen innom der om dokke er på Stranda utrulig masse fint og meir kjem det i tida fram over ( GLEDER MEG ). I dag trur eg symaskina skal få kvile resten av dagen, sola skin og støvet glitrer, det må gjerast noko med :)

1 kommentar:

  1. ÅÅåååå så masse fint du har lage! Og no var du kjempeflink til å legge ut på bloggen -fortsett slik!!!!!!! Superflink er du altså.
    Gleder meg til å møtast neste fredag. Fekk svar frå Stoff og Stil om at det tek 1,5 - 2 veker, så spørs da..... Skal sy slike puter i kvitt e og:) men må få den kvite sofaen før dei passer inn....

    Glad i deg og, snuppa!

    Klemmer fra working girl, Marianne

    SvarSlett

Min bloggliste

Totalt fra 20.02.10

Besøk i dag

Online