onsdag 5. mai 2010

EJ HAR FÅTT AWARD !!

I dag tidlig når ej logga meg på hadde ej fått ein koselig melding fra  Villa minde, Inne hos henne låg en AWARD til meg !!! Blei så klart veldig glad . !!!Og litt etter kom det melding fra min gode skuleveninne Marianne med bloggen HVERDAGSLYKKE at ho også hadde gitt meg ein award :) Kva har eg gjordt som fortjener to så koselige helsingar  ::) LYKKKKELIG !!! Med begge  awaden fulgte det ei oppgave, den gjekk ut på at ej måtte fortelle 7 om meg sjølv .                        HER HAR DU MEG :         ♥ ELSKER ROSA  ♥  GLAD I Å BAKE    ♥  STORT SETT BLID   ♥  VELDIG GLAD I MANN OG BARN ♥ BOR PÅ GARD OG ER ODELSJENTE  ♥ELSKER  BMW   ♥ SETTER UTROLIG STOR PRIS PÅ ALLE MINE GODE VENINNER , LOVE YOU !!!   Ja Ja no veit dokke litt om meg !! Har lyst å gi denne awarden videre til tre bloggere som eg koser meg veldig når eg er innom absolutt verdt eit besøk. Kjempe koselige blogg jenter med nydelig interiør  : - Hege`s cute and cole  - Hverdagslykke - Belindas Hjerte .

1 kommentar:

  1. Gratulerer og tusen takk!
    Og du, det ligger en til deg på siden min også, glemte bare gi beskjed om det;)

    Klemma

    SvarSlett

Min bloggliste

Totalt fra 20.02.10

Besøk i dag

Online