søndag 2. mai 2010

Tante Rosa vender tilbake !!

Det er ikkje så lang stunda ej klarer å putte TANTE ROSA  inn i skapet før ho på merkelig vis snik seg utigjenn. Litt ROSA  her og litt ROSA der så er dama veldig fornøyd veit du :) Når ej kjem inn på ein butikk så blir ej dradd om alt som er ROSA , merkelig ! Har prøvd veldig hardt i det siste men blå blir nok aldri min hovudfarge !! Fredag var ej innom blomster butikken til ei veninne av meg ho hadde fått inn såååå masse fint at ej kom no så klart heim med ein liten pose. Må berre vise fram litt av det, hjerte, bokstavane , og det super søte skiltet. Neste gang ej skal dit skal ej ta med kamera :)  Ha ein koselig søndag her blir det slapp og ro etter over tjue stykker i familieselskap i går !!

9 kommentarer:

  1. mornmorn.ej elsker rosa:)ditta var kjempefint milla:)gleda mej til å fylle opp alle krukkene ute neste uke med rosa pelargonia som kjem på tilbud:)dei passer perfekt i disse krukkene våra i sink/kurv. har 3 liggende klar til dej thithi..:) ha en fin søndag og kvil dej etter selskapet. klem:)

    SvarSlett
  2. Jeg elsker litt rosa innimellom alt det hvite, og det kan man se i bloggen min, hihi... :)

    Deilig å få slappe av litt etter et stort familie selskap. ♥

    Håper solen skinner hos deg, nyt dagen ! ♥

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  3. Hei Milla
    Flotte bilder! Jeg også elsker rosa, en nydelig farge. Herlige de bokstavene dine og de lysestakene var råstilige... Ønsker deg en fantastisk dag, klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Så fin pynt du har på bordet ditt! Lekkert satt sammen! :) Rosa er ekstra fin nå på denne årstiden!

    Håper du har en fin søndag!
    Klemmer

    SvarSlett
  5. Rosa må til! Eg har til og med kjøpt meg rosa singlet og skjerf... Er så desperat etter sommar, at eg trur eg kompenserar med lys rosa over alt ellers??? Får berre håpe vi får skikkeleg vår snart! I går nekta eg å gå ut... Hadde streik...
    Nydelege ting du viser, har du kjøpt det på blomsterbutikken? Veldig mykje fint der! Skal på tannlegen på torsdag, så då blir det nok ein tur innom :)

    Ha ei fin, ny veke!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  6. Søte ting du hadde handlet deg.. :) Rosa hører jo hjemme nå som det er sommerslig i været!:) Kommer ikke foruten litt rosa i hjemmet vårt heller, hehe..

    SvarSlett
  7. Åååå Herre Jemeni kor lekkert!!!! Veit du...det der er stilen min also!!!! Jeg liker ♥

    Ej digga lysestakene!!!! Angra på jeg ikke kjøpte dem...kjøpte krukkene da....skulle helst hatt 6 til!!!! Men finner dem ikke...

    Men Milla det der var sååååå flott!!! Speilet var oxså helt rått!! Flott kombinasjon av tingene...

    Ønsker dej en herlig ny uke ♥ Og grattis med vel overstått selskap ♥

    Her har det vært 2 konfirmasjoner!! :)))

    Klem Hege ♥

    SvarSlett
  8. Suuuuper lekkert Milla♥ E so lekkert m ROSA♥♥♥

    Me he oxo vore i selskap i dag...mykje go mat og kaker...so imrg verte d xtra trimmings☺☺☺

    Ønska dej ei fantastisk flott veke♥
    Klem♥

    SvarSlett
  9. Heisan Milla
    koselig å komme inn i bloggen din og selv om eg ikkje er heilt så rosa -- så er jo rosa ei flotte farge

    Nyt siste rest av helga - og ha ei fine veke
    smil fra monika

    SvarSlett

Min bloggliste

Totalt fra 20.02.10

Besøk i dag

Online