søndag 29. august 2010

Sommer skatter !!

Hei igjen !!
I dag har det vore ein fantastisk nydelig dag med sol og høst i lufta. Vi har vore å feira bursdagen til tre av tantebarna, koselig. Dagen har gått berre så alt for fort, hadde store planer for masse bilde taking men får ta det igjen i morgon førmiddag.

Denne uka har eg store planer for mange av dei halvferdige prosjekt som eg har på gang, så blir halvparten ferdig kan eg glede meg stort til helga. Må berre vise nokon bilder fra litt av sommer blomstrane mine. 
Har masse vis av dei i kvit mange rosa farger og selfølgeleg nokre DRONNING INGRID.
No står 14 baby blomstrer og veks til i vinduskarmen, gleder meg til å sjå dei vokse til :)
Greit å vere forberedt til ein ny sommer , da med stor terasse :)
Ha ei flott veke damer !!
Her er arbeidslysta kommet igjen og gleden over mange nye prosjekter !!
KLEM 

4 kommentarer:

  1. Vakre blomar! Ha ei flott veke!
    Klem Elin :)

    SvarSlett
  2. SÅ koselig å ha deg tilbake ♥ kjempeflott at du kom tilbake og fortsatte med bloggen din :) Herlige bilder du viser – Green Gate koppene er bare superskjønne – jeg kjøpte mine første i år jeg også… NYDELIGE de søte muffinsene dine også… Lager du slike selv og evt selger du slike? Ønsker deg en superfin uke som kommer. Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Hei vennen! Tusen takk for koselig kommentar. Du er søt da. Godt å ha deg tilbake.
    Du, kan du lage eit slikt rosa hjerte med det sov godt ordtaket? Fekk ei bestilling på Epla. Kan trekke det fra på dei 350,- Skal sende de kontonr. MÅ møtes snart!

    Ha ein fin dag, med fine blomster:)

    Klemmer!

    SvarSlett
  4. Hei hei ! :)

    Så godt det er å se deg tilbake i blogglandia, veldig hyggelig ! ♥ Vakre blomster du viser, jeg har et par Nicolaj på verandaen og en dronning ingrid som synger på det siste verset nå. Nå er det snart lyng i kasser og potter der ute. :)

    Nydelige rosa englevinger under her ! ♥

    Ønsker deg en fin mandagskveld. :)

    God klem fra Anette

    SvarSlett

Min bloggliste

Totalt fra 20.02.10

Besøk i dag

Online