mandag 22. november 2010

Mitt herlige kjøkken !!

Hei !  Lovde å vise litt av det eg driv å syr ;)
Her er dei nye trekka til kjøkken stolane våre.

Planen har lenge vore å måle dei kvite , men sidan eg er bedre venn med symaskina enn penselen blei dette eit alternativ eg absolutt kan leve med.Trekka er ikkje heilt ferdig mangler nederste sømm , skal bli ;)

Deilig med ei lita kvit veke no før dei raude julegardinene skal opp,Kjenner at eg er utrulig klar for julepynting, i år skal det bli skikkelig julehus i heimen.


I dag har eg vore heime med sjuk jente, vi har sett på såpeopera og kosa oss i sofa kroken, skal på jobb no når mannen kjem heim.

Denne vakkre glass klokka er fra Stranda blomster, der er det nyåpning i morgon kveld gleder meg veldig.
Har vore så heldig å få hjelpe Hilde med å lage til , der er berre vanvittig masse lekkert, verdt turen sjølv fra Ålesund det lover eg !!

Ønsker alle ei flott veke !!
No skal ej kose mej på kjøkkenet, er no reint nyforelska !!!

 KLEM FRA   

11 kommentarer:

  1. heia:) ka kvitt og herlig kjøkkenet ditt blei..kjempefint! ej har vært hjemme med sjuk gutt i dag, halve dagen, så det blei lite svar på meldinga di i dag tidlig:( innimellom jobb og oppvarting på sofaen. skal på juleverksted i mårra kveld, så må ta igjen strandaturen. klem nina:)

    SvarSlett
  2. kor fint kjøkken du har ;)

    Her er iallefall stua rein - men kjøkkenet trenger ei oppstramming ;(
    i dag var eg ein snartur i valldalen og kjøpte med kvitmåling ....
    og da er det håp iallefall ;)
    Klemma ;)

    SvarSlett
  3. Lekkert lekkert!!! Love it! Og så flink du er, jeg har kjøpt, hadde ikke mot til å sy stoltrekk :)

    Hjemme med syk datter jeg også idag..
    Oppkast og pjusk.. Pynter litt til advent mellom slagene :)

    Ha en flott kveld!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  4. Så fint det blei da.
    Du er utrolig dyktig med symaskina!
    Nesten som jeg lukter Ajax lukta også tihi : )
    Gleder meg til å se bilder av et julepynta hus, eller kanskje jeg må ta turen innover ; )
    Snakkes
    Klem Aina

    SvarSlett
  5. Ååååååååååååååå dritlekkert!!!!! I love it ♥♥♥ Samme kjøkken vi to ;))))

    Ha en fin uke vennen ♥

    SvarSlett
  6. Heisann!

    "Ramlet" helt tilfeldig inn på bloggen din, den var skikkelig delikat du! Lekkert kjøkken da! :-)
    Hit kommer jeg tilbake!

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  7. Ååå fy! For et flott kjøkken:)
    Og du er jo bare råååå på symaskinen, sydd de trekkene selv a gitt, kjempefiiine ♥

    Åja, jeg gleder meg sååå masse til å julepynte huset, det blir så kos...
    Nå skal jeg bruke resten av denne uken på å vaske ned huset, så er det pynting til helgen sammen med barna ♥

    Ha en fin Tirsdag!

    Klem Line

    SvarSlett
  8. joho:O) prøver igjen;O) ser at lykta har kommet på plass, den er kjempefin, er man heldig og kommer til rett tidspunkt har Europris mye fint. tror jeg skal på nyåpningen på Stranda Blomster i kveld.

    SvarSlett
  9. Hei hei
    Heldig som har så romslig og flott kjøkken.
    Nyt kvelden
    Klem Tove

    SvarSlett
  10. Hei snuppemor ;-)

    Steik kor flink du e!!!!!!!

    Kjempe lyst å fint kjøkken, løøøøøvly <3 <3

    Kjem kansje en tur å ser på resultatet i morga.

    Klem fra Budeia

    (

    SvarSlett

Min bloggliste

Totalt fra 20.02.10

Besøk i dag

Online