onsdag 24. november 2010

Nyåpning av Stranda Blomster

I går kveld kl 18 braka det løst med nyåpning hos Stranda blomster, alt før kl var 18 stod folk og trippa utanfor og venta på at dørene skulle åpne.

Utrulig masse flotte varer, greengate er no ein av mine favoritter.

Vintage hjørnet , med mine hjerter ;)


I kjelleren på den gamle butikken gjekk det i rødt og gull.




Uteområde var bare ein drømm !!!



Inngangsparti.

Søte små nissejenter.

Som dokke ser er det vel verdt ein tur til Stranda Blomster !!

3 kommentarer:

  1. For ein herlighet av ein butikk!!!!!!!!! Skal jaffal dit neste helg:-)
    Har du noko til overs til butikken vår?

    Klem!

    SvarSlett
  2. tusen takk vennen for kjempe fint laga innlegg! detta kan du.

    SvarSlett
  3. Hei!

    Første gang jeg er her hos deg:-) Nyyydelig butikk ! Vi skal vel til Stranda neste år for å kjøpe noen møbler fra Stranda vedlikeholdsservice....Tror det er samme Stranda...Kjempe fint kjøkken også! Gleder meg til jeg får det stooore kjøkkenet mitt....begynner bygging i april....:-) Titt innom hos meg om du vil:-) Klem

    SvarSlett

Min bloggliste

Totalt fra 20.02.10

Besøk i dag

Online