onsdag 17. november 2010

Snart jul !!

Hei alle saman !!
Har dokke savna mej ?
Her går symasina så det suser om dagen , men glemmer heilt å ta bilder.Lover å ta i morgon og legge ut av alt det søte julekosen som eg lager.
Sidan eg ikkje har fått tatt bilder blir det litt mimring om sist jul , ikkje lenge sida det heller ;)


Klar til julmiddag ! Er no finast med det kvite besteserviset men koseligast med nisser, barna hadde nok streika om ej prøvde å bruke noko anna ;)

Engler daler ned på peisen ;)

Bra eg såg igjennom desse bilda, det minte meg på at ej mååå ha ny juletre belysning den lyse no opp halve grenda :)
Det flotte utskjerte grautamberet fekk vi til bryllupet av mannens onkel på over 90 år, tenk å vere så stø på handa i den alderen, ikkje alle forundt.

Ønsker alle ei flott veke  !!
 Astrid har ikkje glemt dej ;) har ikkje fått mail men god hjelp av gule sider ;) Blir pakke til helga no ;)

klem

4 kommentarer:

  1. tjo hoo .....
    eg har ikkje starta sy maskina mi enda eg ;(
    men berre vent ---- skal berre .... først ;)

    No scrapper eg lyskort og pleier ein nyrestein ;/

    klemma fra monika

    SvarSlett
  2. Koselige bilder:)
    Deilig og mimre over julen i fjor ♥
    Gleder meg til og se hva du har laget - henter alltid god inspirasjon her:)
    Har laget endel i det siste jeg og, fått mange bestillinger på Tilda og lysposer... så har vi laget såpe, smykker, vimpler og hjerter + at vi maler bilder:)
    Så har nok og henge fingrene i, men skulle gjerne hatt et julemarket og stille ut i:)

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Kjempe fine bilder fra julen deres i fjor!:) Fin tapet dere har i stua også, hehe:)

    Ha en fin kveld.
    klem Camilla

    SvarSlett
  4. Hei du gode♥
    Ja! Eg har sakna deg:)

    Kjempe fine bilder frå jula i fjor hos deg♥

    TUSEN ♥ TAKK for slik super fin pakke i posten...
    Så snild du er da:)

    Den eine posen skal mi beste venninde få..Og eg gledar meg stort til å gi den til ho:)

    Ønskar deg ein kos laurdagskveld♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett

Min bloggliste

Totalt fra 20.02.10

Besøk i dag

Online